به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ اعضاي باند سارقان مسلحي را كه قصد داشتند با سرقت يك دستگاه خودرو، دست به ديگر سرقت‌هاي مسلحانه بزنند، دستگير كردند.

به گزارش «جام‌جم»، در روز‌هاي پاياني سال گذشته فردي با حضور در كلانتري 171 طي شكايتي اعلام كرد خودروي پرايد او توسط سه سارق مسلح به سلاح سرد و سلاح كمري سرقت شده است.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور رييس دادگاه شهرآفتاب در ضلع غربي حرم امام خميني (ره)، پرونده براي رسيدگي و تحقيقات تخصصي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از مراجعه به پايگاه نهم آگاهي به كارآگاهان گفت: در ميدان آزادي، سه جوان با كرايه دربست خودرو به مقصد شهرك «مرتضي‌گرد» سوار خودرو شدند. در ادامه مسير اين سه جوان در حالي كه يكي از آنها در صندلي جلو و دو نفر ديگر در صندلي عقب ماشين نشسته بودند، با تهديد چاقو و سلاح، خودرويم را در كنار اتوبان متوقف و مرا از خودرو پياده و آن را سرقت كرده و متواري شدند.

با اطلاعات به‌دست آمده از مالباخته، مشخصات خودروي سرقتي همراه مشخصات ظاهري سه سارق مسلح در سيستم جامع پليس ثبت و دستور توقيف خودرو و دستگيري سرنشينان آن نيز صادر شد.

پس از اعلام سرقت دو روز گذشته ماموران گشت كلانتري 11 مركزي شهريار هنگام گشتزني در شهرك «وائين» به سه سرنشين يك دستگاه خودروي پرايد سفيد مشكوك شدند كه با بررسي اوليه اطلاع يافتند خودرو داراي سابقه سرقت است.

در اين هنگام ماموران با اقدام سريع و در حالي كه سه سرنشين خودرو متوجه حضور آنها نشده بودند، هر سه نفرشان را دستگير و در بازرسي از آنها چند قبضه سلاح سرد و يك قبضه سلاح كمري كشف كردند.

با انتقال متهمان به پايگاه نهم، مالباخته نيز با حضور در اين پايگاه، هر سه متهم را شناسايي كرده و نقش هر يك از متهمان را در زمان ارتكاب سرقت توضيح داد.

با توجه به شناسايي متهمان از سوي مالباخته و كشف سلاح كمري، هر سه متهم به اسامي كامران 31 ساله، ايمان 23 ساله و شهريار 36 ساله به سرقت مسلحانه پرايد اعتراف كردند.

آنها در اظهاراتشان گفتند پس از سرقت پرايد براي شناسايي ديگر محل‌هاي سرقت به منطقه حصارك كرج رفته تا از تعدادي از اماكن تجاري و مسكوني در منطقه، مسلحانه سرقت كنند كه قبل از هرگونه اقدام دستگير شدند.

كارآگاهان پايگاه نهم در ادامه رسيدگي به اين پرونده به بررسي سوابق متهمان پرداخته و اطلاع يافتند دو متهم پرونده به اسامي ايمان و شهريار، از مجرمان سابقه‌دار بوده كه پيش از اين به اتهام حمل موادمخدر، سرقت و حمل سلاح گرم دستگير و روانه زندان شده بودند.

ايمان و شهريار كه پسردايي و پسرعمه هستند، در اعترافات خود گفتند: پس از تصميم به سرقت مسلحانه موضوع را با يكي از دوستان خود به نام كامران (متهم سوم پرونده) در ميان گذاشتيم و قرار شد پس از تهيه سلاح، سرقت‌هاي خود را آغاز كنيم. براي خريد سلاح، دو نفري به يكي از شهرهاي مرزي غرب كشور رفتيم و پس از خريد يك قبضه سلاح كمري به تهران برگشتيم. پس از رسيدن به ميدان آزادي، با كامران تماس گرفتيم و او نيز به ما پيوست و تصميم گرفتيم اولين سرقت را همان شب انجام دهيم؛ به اين ترتيب كه به عنوان مسافر سوار يك دستگاه خودروي پرايد شده و پس از تهديد راننده با چاقو و سلاح، خودرو را سرقت و به سمت حصارك حركت كرديم.

متهمان افزودند: قصد داشتيم همان شب از چند مغازه سرقت كنيم كه با مشاهده گشت پليس و بسته بودن مغازه‌ها، تصميم گرفتيم ابتدا اين محل‌ها را شناسايي و سپس سرقت كنيم كه ناكام مانده و دستگير شديم.

سرهنگ عباسعلي محمديان رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، در اين رابطه گفت: با دستگيري هر سه متهم و اعتراف صريح به زورگيري مسلحانه و داشتن طرح و نقشه براي ارتكاب ديگر جرايم و سرقت‌ها، دستور بازداشت هر سه متهم از سوي مقام قضايي صادر شده و متهمان براي تحقيقات تكميلي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.محمديان از شهرونداني كه به اين شيوه توسط سرنشنيان يك دستگاه پرايد سفيد مورد زورگيري يا تهديد با سلاح گرم قرار گرفته‌اند، خواست براي شناسايي متهمان به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در شهرري، خيابان آستانه مراجعه كنند.

 


[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:39 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید